Már megint eltűntem...

2012.10.18. 23:18

Üdv.

Nos, ahogy a cím is mondja, egy ideig megint eléggé inaktív voltam a blog terén. Szalagavató próbák egész héten, így nem sok időm maradt egy-egy dologra.

Viszont próbáltam frissíteni 1-2 dolgot, mint például a Cheeseformice magyar al-fórumán található Kérdések és Válaszok című témát. Összefoglaltam pár általános kérdést, ha lehet, nézzétek meg. Ha valami kimaradt és úgy gondoljátok, hogy ott a helye, nyugodtan jelezzétek.

Továbbá, ne felejtsétek, hogy nemsokára Halloween-i event. ^^

2012. október 19-én nem leszek egyáltalán a szalagavató miatt. Kisebb kérdéseitekkel tehát forduljatok a Segédekhez. /c Cfmbot helperlist

És végül utoljára, ha még valaki nem értesült róla, Mestermarko már nem sentinel többé. >Katt<

***
Kérdések és Válaszok
Segédek
***

A bejegyzés trackback címe:

https://transformice.blog.hu/api/trackback/id/tr684857254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása