Sapka hét \o/

2013.03.14. 19:17

Üdv

Hát igen, ismét eltűntem egy hosszú időre... Beteg is voltam, jön is az érettségi, és örülök, ha a játékba fel tudok lépni 1-2 órára, szóval a blogot elhanyagoltam kissé. De gondoltam ezt még mindig többen olvassák, mint a fórumot, tehát kiteszem ide is.

Elkezdődött a sapka hét \o/ Ez már volt egyszer régebben. A lényeg, hogy minden nap új kiegészítőt kapunk egészen 7 napig, kezdve a mai naptól. Az új kiegészítőkre 22 óráig kapunk 20%-os kedvezményt, amennyiben eperrel szeretnénk azt megvásárolni.

Valószínű ezt a posztot fogom frissíteni.

Az első sapka az egy ilyen kis békafej szerűség, ha esetleg valaki tudna adni képet, annak megköszönném.
Ára: 100 sajt vagy 8 (később 10) eper

A második valami haj féleség. Ha engem kérdeztek érdekesen néz ki, de talán megfelelő összeállítással jól néz ki.
Ára: 400 sajt vagy 32 (később 40) eper

A harmadik az egy szemüveg. Rugós szemek vannak rajta. Most már van kép is, köszönet érte Vikisaminak \o/
Ára: 500 sajt vagy 40 (később 50) eper

A negyedik egy répa az egér szájába.
Ára: 50 sajt vagy 4 (később 5) eper

Az ötödik egy masni farokdísz.
Ára: 1000 sajt vagy 80 (később 100) eper

A hatodik valamiféle haj.
Ára: 150 sajt vagy 12 (később 20) eper

A bejegyzés trackback címe:

https://transformice.blog.hu/api/trackback/id/tr235135119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dantropow 2013.03.26. 07:08:44

és azota bejött egy uj fur vagy color egy olyen zebra

Anaiszxd 2013.03.30. 18:37:15

Nekem megvan a béka sapi meg a répa:P xdd

FlashGirl 2013.05.28. 19:25:58

@Dantropow: nyugi :) biztos vagyok benne, hogy amint lesz ideje, DraGirl össze fogja foglalni a többi frissítést is. ^^

Cathyesricki 2014.02.03. 12:23:26

Yay°-°és mitcsináljak ha az epret ki se jelzi?:D
süti beállítások módosítása