Új update!

2011.08.09. 20:40

Ma 12 óra környékén kijött a játék 0.168-as változata! Én személy szerint a cserélhető szőrszínt vártam, de nem ez lett.
Az új frissítésben, egy sapkát kaptunk. Egy sarki sapkát. Ééén azért egy kicsit többet vártam, de legalább olcsó. Csak 150 sajt. Reménykedjünk, hogy a következő frissítésben színes egereket kapunk! 

Utólag kiderült, hogy kalap hét van, 10 napon át folyamatosan 1 új kalapot kapunk!

Ez a poszt naponta fog frissülni, minden új kalapról egy-egy képet teszek közzé!

Íme a legutóbbi 2 kalap, egy orvosi maszk, és egy sombrero. Eddig nem is olyan drágák ezek az új cuccok, ugye?




Íme az új kalap, egy boros hordó, ami a bernáthegyi kutyák nyakában szokott lógni. Mellette a kép, hogy hogy áll az egéren. Ez 100sajt volt, az orvosi maszk pedig 50.

300sajtba kerül a mai kalap, egy csőszerelős baseball sapka vagyis Ash Pokémonos sapkája:D




Ez mi a...?! Nem tudom mi a jó Isten ez, de valami irtózatosan drága...A legdrágább dolog eddig 1500 sajtba került, de hogy ez 4001-be?? Annyi biztos hogy nem veszem meg, mert láttam máson, elég ronda D: [IDE IS EGY UPDATE] Ez a sisak, a Lenneth Valkyrie
című játék főhősének a kalapja.

A mai újdonság egy pizsi sapka. Ez se szép...ezért se adnék annyit amennyiért árulják.




Hullafáradtan írom, de sehogy se tudnék rájönni hogy ez mi? Talán egy macskás maszk? Nem tudok. De ez se szép, és ez is drága. 3napja ilyen ronda kalapokat adnak ki D:
[UPDATE]
Felhívták rá a figyelmem, hogy ez a Narutóból, Zabuza tanítványának a maszkja. Nem pontosan ilyen volt szerintem, de ha ez, akkor már szebb, mintha macska maszk lenne..
[UPDATE 2] Róka maszk...
[UPDATE 3] Csak le lett tisztázva a TFM wikin, ez Kitsune maszkja...
Ma végre tisztázva lett mi az az izé, amit tegnap kaptunk, a mai viszont egyértelmű. Egy vadász sapka. Meglehetősen olcsó. Ichigo kardjával és Hunter title-el jó lehet jó kis kombó jön össze :D
 


Vége a kalaphétnek, íme az utolsó fejfedő. Egy papírzacskó. Tök jó. 200 sajtba került, de amint megláttam megvettem :D Reméljük a következő update-ben már színes egerek lesznek, addig is, érjük be ezzel a 10 új cuccal.

Szerző: Roannes

13 komment

Címkék: update

A bejegyzés trackback címe:

https://transformice.blog.hu/api/trackback/id/tr713116591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mixy07 2011.08.03. 20:58:42

Az orvosi maszk csak 50 sajt! :) A hordó pedig 100! :)
(Nem kötekedésként írtam!)

Roannes 2011.08.04. 09:33:00

@Mixy07: Semmi, kösz hogy szóltál :) Máskor jobban odafigyelek. Gyors ki is javítom ezt :D

Mixy07 2011.08.04. 14:42:54

@Roannes: Amúgy nagyon tetszik a blogod! Örülök hogy végre van egy MŰKÖDŐ magyar transformice oldal! :)

Roannes 2011.08.04. 14:51:28

@Mixy07: Igazán köszönöm! De nem csak az én blogom, nem én szerkesztem egyedül :)

Rolika97 2011.08.04. 19:36:58

Sziasztok tudnátok nekem segíteni transformiceba Rolika néven szereplek.Az lennea kérdésem hogy lehet az egerem színét meg változtatni(úgy hogy nem vagyok sámán)itt egy kép amit találtam itt szinesek a magyar egerek:transformice.blog.hu/2011/07/27/kozelgo_update

Előre is köszi a segítséget

Roannes 2011.08.04. 20:02:49

@Rolika97: Sehogy sem lehet. Akkor volt egy admin akire ha ráírtunk, beszínezett minket de ennek vége. Update-ig várni kell a színes egerekre.

Rolika97 2011.08.04. 20:59:52

köszi szépen kb mikor várható update? am ha fent vagytok kongregateon akkor ti is írjatok rá Mellibelura és Tigrounetre ök készítették a játékot én szoltam nekik hogy csináljanak hun szervert de még nem írtak vissza!

Roannes 2011.08.04. 21:06:38

@Rolika97: Majd nézem fórumot hátha lesz valami friss infó. Amúgy magyar szervert nem hiszem hogy fognak csinálni, nem játszik annyi magyar.

Rolika97 2011.08.04. 22:07:02

@Roannes: köszi szépen és végül is igaz amit mondasz!

Apalosaa 2011.08.13. 01:20:31

Állítólag én úgy hallottam hogy a 4001 sajt-ba kerülő 'sapkaával' nem lehet wj-zni ! Ez most igaz vagy nem ??

Pátkai Tamás 2012.02.04. 18:09:50

Tud valaki valami olyan forumos versenyt ami a közelben várható?
előreis kössz!
süti beállítások módosítása