Újabb rajz

2011.08.11. 13:01

A harmadik rajzos poszt, ezt itt Superlivi küldte. Az egér beleszeretett a dobozba :D

Szerző: Roannes

5 komment

Címkék: rajz

A bejegyzés trackback címe:

https://transformice.blog.hu/api/trackback/id/tr273145885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ThebestofgodsMAZSI 2011.08.11. 15:22:58

Hát ez Qva jhó lett : D Majd lemásolhatom az egeret????

unstopable 2011.08.11. 20:30:53

Én is elkezdtem játszani a játékkal és meg kell mondanom hogy nagyon bejött!
DE.Vanilla-n szoktam menni, de pár map még így is elég nehézkesen megy, én vagyok béna vagy tényleg nem is olyan egyszerű?

unstopable 2011.08.11. 21:10:36

Most már nincsenek ilyen gondjaim!

de egy rendkívül egyszerű kérdés:....HOGY A JÓISTENBE LEHET MÁSZNI????csak mert senki nem akar válaszolni.
süti beállítások módosítása