Figyelem!! Új szerkesztősége lesz mostantól a blognak a jól meg szokott Wooferx és Roannes helyett!!! Az új szerkesztők neve : Wtfwindfury,Hustrke !! Nagy változtatások nem lesznek :D Sőt szerintem nem is lesz...Minden ugyanúgy fog menni mint előtte! Jó játékot és bármilyen kérdés lenne forduljatok Wtfwindfuryhoz Vagy Hustrkehez!

 

(Megjegyzés Wooferx által: téves, én még mindig üzemeltetem a blogot, és fogok is posztolni.)

A bejegyzés trackback címe:

https://transformice.blog.hu/api/trackback/id/tr163385388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sexihooligan 2011.11.15. 18:03:24

Mazsi ez nagyon jó lettt.Fasza a kép Akkor én voltam a sham de Én is akarok képet amibe bennevok.xd

Sexihooligan 2011.11.15. 20:11:59

Kidobott mindenkit a Trans mér válast kérek!!
süti beállítások módosítása