Török hét !

2011.11.16. 11:31

Nem rég beraktak egy újabb sapkát valamilyen *török hét* alkalmából !

 

(Most már nem elérhető a sapka, aki megvette, az támogatta a törököket a földrengés után. [Én is megvettem, erre eltűnt szóval kicsit nem tetszett a dolog, mert 200 sajtot ráköltöttem, a sajtot nem is kaptam vissza. Megkérdeztem a fórumon, ott azt írták hogy volt egy szerver újraindítás és azért tűnt el, de az a vicc benne, hogy ismerősömnek nem tűnt el utána :/])

A bejegyzés trackback címe:

https://transformice.blog.hu/api/trackback/id/tr853386851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása