Eprek mától!
2012.06.15. 00:13
Üdv.
Elnézést a késői bejegyzésért, osztálykiránduláson voltam, de ezt még gyorsan megírom ma ^^
Nagyon sok egér nagyon hosszú ideig várta, hogy végre megérkezzen az új fizetési rendszer. Ma végre nálunk is és más közösségekben is bevezették. Azonban úgy tűnik egy-egy embernek mintha gondja akadt volna a vásárlással.
Hallottam olyat, hogy valakinek jelszócserét kér, mielőtt kiadná a következő listát:
Valaki meg is kérdezte állítólag az adminoktól, hogy mi a teendő, de ők annyit válaszoltak, hogy utánanéznek. Remélhetőleg erre hamar fény derült.
Talán a leggyakrabb hiba, hogy a felhasználóhoz nincs e-mail csatolva/hozzárendelve.Ezt mindenképpen meg kell csinálni, feltörés esetén is jól jön.
Arra hívnám még fel a figyelmet, hogy a Magyarországról történő mobilos fizetéseknél valószínű csak a 20-as, 30-as és 70-es számokat fogadja el, tehát a 31-es Tescomobile számokat már nem.
Az 1.45-ös verzióval kapcsolatban ide kattintva találjátok meg az információkat.
Szerző: DraGirl
17 komment
Címkék: frissítés kiegészítő színek update kiegészítők color szín eper minta szőr bunda egyéni item cuccok fur színes egerek fraises fur color színezhető
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nikikee99 2012.06.17. 10:47:10
DraGirl 2012.06.17. 12:10:52
Névtelenvagyokcsáááá 2012.06.17. 16:16:09
most mit tegyek?-.-
ennyit sydolinéről meg a többiekről..
Névtelenvagyokcsáááá 2012.06.17. 16:20:25
Névtelenvagyokcsáááá 2012.06.17. 16:22:57
Nikikee99 2012.06.17. 18:01:38
Hol lehet reklamálni,ha tudnál ebbe segiteni:) köszi elörre is
DraGirl 2012.06.17. 18:06:53
Tegnap még működött a fizetési rendszer, ma nem. Nagyon sok embernek ugyan ez a problémája, remélhetőleg holnap Tig lebeszéli a ZONG-al, és kijavítja a hibát. Ameddig van róla SMS, hogy tényleg rendeltél, addig nincs gond, bizonyítani tudod, hogy lógnak neked az eperrel.
www.zong.com/help/contact-us
Ide lehet írni, de csak angolul.
@Nikikee99:
Ott a link ^^
Nikikee99 2012.06.17. 18:11:02
Nikikee99 2012.06.17. 18:32:21
Névtelenvagyokcsáááá 2012.06.17. 18:43:21
DraGirl 2012.06.17. 19:01:22
Persze, segítek, de először várjunk holnap délutánig, hátha lesz valami fejlemény. Mivel vasárnap van, Tigék sem dolgoznak, de szinte biztos vagyok benne, hogy holnap tesznek az ügy érdekében. Már csak azért is, mert a fórumon nagyon sokan panaszkodtak. :)
@Nikikee99:
Te se aggódj, biztosan megoldódik ^_^ Ugyanis nagyon rossz fényt vetne a cégre ez az ügy, hogyha nem oldják meg.