Ezúttal, 3 pályatípusról lesz szó. Kezdjük rögtön az elsővel, a partner pályákkal:

Ezeken a pályákon, kapunk egy partnert, akinek a nevét zölden fogjuk látni. Minket, összeköt egy rózsaszín kis kötél, ennek köszönhetően nem bírunk egymástól elszakadni, csak ha valamelyikőnk meghal vagy bemegy a lyukba. Jelzik is nekünk egy felirattal, ha ilyen mapot kapunk.

Aztán ott vannak a sötét pályák:

Pont akkora szerencsém volt, hogy ez egy partnermap volt, ráadásul collision-nel megfűszerezve :D A sötét mapokon, csak az egerünk körül egy kis körben látjuk a dolgokat, arról fingunk sincs, hogy micsoda hol meg miért. Nem annyira nehéz, de éppenséggel könnyűnek sem mondható, bárhol lehet egy titkos kis járat az ilyen pályákon, és aki megtalálja elorozhatja előlünk a győzelmet.
 
Jöjjenek, a collision mapok:




 Általában, át lehet "menni" a többi egéren, nem lehet fennakadni. Na itt pont fordítva van. Nem lehet átmenni a másikon, ezáltal olyan dolgok történhetnek meg, hogy lelöknek, ha partnerünk is van ő öl meg, de mi is egyesével lökdöshetjük le a többi ellent. Ami még egy idegesítő dolog ezen a pályatípuson, a trollok. Csoportosan beállnak a lyuk elé, így megakadályozva azt, hogy az élen álló egér bemehessen. Ez egy nagy szemétség, de el kell fogadni, a trollkodás a játék része(még ha én is káromkodástengert eresztek néha a trollokra ;) ).

 

Szerző: Roannes

Szólj hozzá!

Címkék: pályák

A bejegyzés trackback címe:

https://transformice.blog.hu/api/trackback/id/tr333169125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása