Ütközzünk egymásnak, partnerrel, sötétben
2011.08.24. 20:55
Ezúttal, 3 pályatípusról lesz szó. Kezdjük rögtön az elsővel, a partner pályákkal:
Ezeken a pályákon, kapunk egy partnert, akinek a nevét zölden fogjuk látni. Minket, összeköt egy rózsaszín kis kötél, ennek köszönhetően nem bírunk egymástól elszakadni, csak ha valamelyikőnk meghal vagy bemegy a lyukba. Jelzik is nekünk egy felirattal, ha ilyen mapot kapunk.
Aztán ott vannak a sötét pályák:
Pont akkora szerencsém volt, hogy ez egy partnermap volt, ráadásul collision-nel megfűszerezve :D A sötét mapokon, csak az egerünk körül egy kis körben látjuk a dolgokat, arról fingunk sincs, hogy micsoda hol meg miért. Nem annyira nehéz, de éppenséggel könnyűnek sem mondható, bárhol lehet egy titkos kis járat az ilyen pályákon, és aki megtalálja elorozhatja előlünk a győzelmet.
Jöjjenek, a collision mapok:
Általában, át lehet "menni" a többi egéren, nem lehet fennakadni. Na itt pont fordítva van. Nem lehet átmenni a másikon, ezáltal olyan dolgok történhetnek meg, hogy lelöknek, ha partnerünk is van ő öl meg, de mi is egyesével lökdöshetjük le a többi ellent. Ami még egy idegesítő dolog ezen a pályatípuson, a trollok. Csoportosan beállnak a lyuk elé, így megakadályozva azt, hogy az élen álló egér bemehessen. Ez egy nagy szemétség, de el kell fogadni, a trollkodás a játék része(még ha én is káromkodástengert eresztek néha a trollokra ;) ).
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.